2016. jún. 10.

Helyzetjelentés

Sziasztok!

Nem is tudom, hogy hol kezdjem, de azt hiszem, az a legjobb, ha az elején.
Eltűntem több hónapra, és ezt nagyon sajnálom. Nem állt szándékomban, de mégis ez lett belőle. Így mindenkitől bocsánatot szeretnék kérni, aki várta az új rész megjelenését! Az egyetem teljesen lefoglalt, és így nem maradt energiám, hogy folytassam az írást, vagy éppen nem éreztem magamban kellő erőt hozzá. Néha egy másik sztorin gondolkoztam, de kitartottam amellett, hogy előbb a Something New-t akarom befejezni, így ellenálltam a kísértésnek, és nem kezdtem bele. Talán többen azt is hittétek, hogy abbahagytam és feladtam ezt a történetet.
Nem tudom, hogy valakinek számít-e még, de nem adtam fel és nem áll szándékomban félbehagyni. Olyan sok időt és energiát fektettem bele, és imádom is a történetet, hogy eszem ágában sincs befejezés nélkül hagyni. Nem állok meg, míg el nem érem a hőn áhított epilógust! :)
És akkor jöjjön a lényeg: újra nekiálltam írni és 2016. június 14-én érkezik majd a 23. fejezet. Vége van a vizsgaidőszaknak és végre újult erővel csapok bele a történetbe!
Remélem, néhányan adtok nekem és történetnek még egy esélyt, és a továbbiakban is olvasni fogjátok! Köszönöm, hogy időt szántatok arra, hogy elolvassátok ezt! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése